Veelgestelde vragen

1. Hoe worden de producten verpakt?
Alle producten worden als een klein feestje ingepakt, in een luchtkussenenvelop of brievenbusdoosje. Er wordt voor gezorgd dat het zorgvuldig verpakt wordt in een stevige verpakking, zodat de producten veilig op de eindbestemming komen.

2. Worden de producten zelf ontworpen?
Ja, alle tekeningen die op de producten staan worden zelf ontworpen. De rompertjes worden zelfs helemaal met de hand betekend. De kaarten worden eerst met de hand getekend, waarna ze digitaal worden bewerkt en door een kwaliteitsdrukker afgedrukt.

3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Robo’dotjes streeft ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Onze verzenddagen zijn: dinsdag, donderdag en zaterdag. Bij gepersonaliseerde (custommade) producten wordt de levertijd in onderling overleg afgestemd.

4. Wat is de wachttijd voor een gepersonaliseerd rompertje?
De gemiddelde wachttijd bedraagd ongeveer 7 dagen. In drukke periodes kan de wachttijd langer zijn. Daarom wordt geadviseerd om op tijd te bestellen. Spoed? Geef dit dan aan bij de opmerkingen. Dan kan ik altijd kijken wat ik voor je kan doen.

5. Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is mogelijk om jouw bestelling, uitsluitend op afspraak, op te halen in Eibergen.

6. Kunnen gepersonaliseerde artikelen worden geretourneerd?
Nee, artikelen die speciaal voor jou zijn gemaakt en gepersonaliseerd, kunnen niet worden geretourneerd.

7. Kunnen kaarten worden geretourneerd?
Ja, kaarten kunnen worden geretourneerd, mits onbeschadigd en verpakt in de sierverpakking waarin het artikel ook is geleverd.

8. Wie betaalt de retourkosten?
De retourkosten zijn voor de klant. Is er sprake van een ruiling, dan wordt het nieuwe artikel verzonden op kosten van Robo’dotjes.

9.  Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Ja, dat is zeker mogelijk! Vul bij het factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of in het opmerkingsveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger de verrassing thuisbezorgd krijgt en het feestelijk versierd is. Indien je er een persoonlijke boodschap aan toe wilt voegen, is het mogelijk om in het opmerkingsveld een boodschap te schrijven die er dan bij in wordt gedaan. Je kan hiervoor een kaartje uitzoeken en bestellen bij de bestelling, zodat het daarop wordt gezet.

10. Er is een product niet meer op voorraad, hoe snel komt het product weer binnen?
Binnen 5 werkdagen is het product weer op voorraad en dan wordt het zo snel mogelijk verzonden.

11. Worden de prijzen in de webwinkel en in het winkelmandje exclusief of inclusief btw weergegeven?
Alle prijzen worden inclusief btw weergegeven.

12. Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Als je een kortingscode hebt, kun je deze invoeren in de winkelwagen. De korting wordt dan automatisch berekend.

13. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Kijk voor de klachtenprocedure hier.


Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een email naar info@robodotjes.nl

© 2018 - 2020 Robodotjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel